מזה ה-BMI?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/12/2007 | 12:08 | מאת: דנה
לקריאה נוספת והעמקה
14/12/2007 | 16:47 | מאת: adi
שלום דנה, מדובר בשיטת חישוב למסת הגוף. עדי
16/12/2007 | 09:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנה, BMI הוא ראשי תיבות של Body Mass Index, בעברית אינדקס מסת הגוף. זו תוצאה של נוסחה שאומרת המשקל בק"ג חלקי הגיבה (במטרים) בריבוע. התוצאה המקבלת לאדם בוגר היא תקינה אם היא בטווח של 18.5-25. תוצאה מעל 25 היא עודף משקל, ומתחת ל-18.5 היא תת משקל. למשל אדם במשקל 70 ק"ג ובגובה 1.7מ'. ה- BMI= 24.2, שזהו משקל תקין לגובה. עבור ילדים ונוער, טווח המשקל התקין הוא שונה. בברכה מוניקה קרן