שוקיים ישבן ובטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/12/2007 | 19:07 | מאת: אנה
שלום דוקטור לוי אני בת 15 ורוצה לרדת במישקל באיזורים אלו: שוקיים ישבן ובטן אני שוקלת 52 והגובה 1.55 תודה ומקווה לתשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
15/12/2007 | 23:02 | מאת: adi
שלום אנה, את זקוקה לתרגילי חיטוב לאיזורים האלה. אי אפשר לרדת רק באיזורים מסוימים. עדי
16/12/2007 | 09:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום אנה, את במשקל תקין ביחס לגובה ולגיל. אם אינך מרגישה בנוח עם גופך את יכולה לרזות ב-2-3 ק"ג. חשוב לשלב פעילות גופנית בתהליך, כי כך תחטבי את גופך, בעיקר באיזורים הבעייתיים שציינת. יחד עם זאת כדאי שתדעי: לא ניתן לרדת במשקל באיזורים ספציפיים. בד"כ ההרזיה היא באופן פרופורציונלי מכל הגוף. בברכה מוניקה קרן