מעוניינת להוריד 10 קג
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/12/2007 | 14:38 | מאת: תמרה
שלום שמי תמרה אני בת 23 וגובה 1.62 שוקלת כרגע 69 אני מעוניינת להוריד 10 קג ממשקלי באופן די מהיר , רדוקטיל עוזר לי במעט וגם יש לי שחלות פוליציסטיות , היום שלי מחולק לחצי: חצי יום פעיל על הרגליים במשך 6 שעות ועוד 8 שעות ישיבה ממושכת אנני עושה כושר כיוון שאין לי זמן מה לעשות?????????????????????
15/12/2007 | 18:17 | מאת: adi
תמרה, תרשמי מה את אוכלת ואת חייבת להבין שזה תהליך! כן, את צריכה למצוא זמן לספורט. עדי
16/12/2007 | 09:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום תמרה, חבל שאת לוקחת רדוקטיל ללא מסגרת ותמיכה תזונתית. היעילות של התרופה גבוהה פי 2 (!), כאשר משלבים תכנית לשינוי אורח חיים הכולל אכילה ופעילות גופנית. פני למסגרת מתאימה, הכוללת יעוץ תזונתי, ורצוי גם רפואי, כדי שיתנו לך את הליווי וההדרכה המתאימה לאורך התהליך. איני יודעת למה את מתכוונת כשאת אומרת שאת רוצה לרזות במהירות. אך תדעי שדיאטה והרזיה דורשים זמן. לא עלית בבת אחת, ולכן גם תרדי בהדרגה. את מוזמנת לגלוש לאתר של המרפאה שלנו ולהתרשם מהתכנית שאנו מציעים ללקוחותינו www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן