סלנים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/12/2007 | 23:56 | מאת: ערן
שלום מוניקה(המצוינת) מהו מקור טוב ומשמעותי לסלניום שאיננו מן החי ?(אם יש) תודה ערן
18/12/2007 | 18:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום ערן, המקורות לסלניום מן הצומח הם דגנים מלאים, אגוזי ברזיל, ירקות ופירות. יש לציין שתכולת הסלניום במזונות אלה תלויה בריכוזו בקרקע. בברכה מוניקה קרן