כמה קלוריות אני צריכה לאכול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/12/2007 | 10:48 | מאת: אורטל
19/12/2007 | 10:34 | מאת: דן-1
1000 קלוריות פלוס מינוס 200 קלוריות ליום. בשבת רובנו אוכלים יותר 1200 קלוריות וביום ראשון נסי 900 קלוריות בברכה והצלחה