כמה קלוריות אני צריכה לאכול?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/12/2007 | 10:51 | מאת: אורטל
שלום וברכה, סליחה על ההודעה הריקה לפניכן...בכ"א אני בת 22 1.58 ושוקלת 72... אני מעוניינת לשקול 55 קילו...בקצב של 1 עד 1.5 קילו בשבוע? כמה קלוריות אני צריכה לאכול ליום? הפעילות הספורטיבית שעומדת בפני היא אופני כושר? האם זה עוזר? אני משמינה בעיקר באזור הירכיים... תודה רבה, בברכה...
לקריאה נוספת והעמקה
18/12/2007 | 18:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורטל, כמות הקלוריות המומלצת לצורך ירידה במשקל היא כ- 1200 קלוריות. לא מומלצת ירידה בקצב הגבוה מ-1 ק"ג לשבוע, פרט לשבוע - שבועיים הראשונים לדיאטה. אופני כושר הם פעילות גופנית מצוינת. כדאי לבצע לפחות 4 פעמים בשבוע, כ- 40 דק'. בהצלחה מוניקה קרן