דיאטה-לא מצליח לרדת במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, התחלתי דיאטה לפני כחודש וחצי בערך. הייתי אצל דיאטנית והיא רשמה לי תפריט מה עליי לאכול. אני עוקב אחר התפריט הזה עושה ספורט פעמיים עד שלוש בשבוע אך אין תוצאות במשקל. אני פשוט לא יורד. יש לציין כי התחלתי לאכול מסודר עוד לפני מספר חודשים והדיאטנית עשתה שינויים קלים בתפריט של הארוחות. לפי מה שהדיאטנית אמרה אני צריך לרזות 2 ק"ג בחודש וזה לא קורה בפועל. אני שוקל 86 קילו בגובה 1.75. אשמח לקבל עצות איך לרדת במשקל או מה עליי לעשות כדי להתחיל לרדת. בנוסף אני לוקח סוליאן 600 מ"ג כל יום. האם זה קשור לזה שאני לא יורד?
עידן, אולי תגביר את הספורט. מי נתן לך סליאן? עדי
עידן שלום. אתה מציין כי התחלתה דיאטה ואינך יורד במשקל. אני לא יודע איזה תפריט קיבלתה כמה קלוריות הוא כולל ועד כמה אתה ניצמד לתפריט. האם אתה עושה רישום יומי של האוכל שהינך אוכל? אם לא נסה שבוע. בנוסף יתכן וסוליאן גורם לך להשמנה. אני ממליץ לשתף בכך את הפסיכיאטר שמטפל בך ולדון יחדיו האם ניתן להחליף לכדור אחר? האם ביצעתה בדיקות תפקודי בלוטת התריס? אם לא רצוי שתבצע. לסיכום הקושי לרדת במשקל בדיאטה אותה אתה מבצע יכול לנבוע ממספר גורמים בינהם גם עקב הטיפול התרופתי. עליך לדבר על כך עם הרופא המטפל בך. אגב אתה יכול להשתמש בקסניקל ככדור שעוזר לרדת במשקל על ידי ספיגה מופחתת של שומנים במעיים. במידה ואתה נוטל אותו ומשלשל זה יעזור לך להבין שכנראה הדיאטה שלך רוויה בשומנים ואינה מאוזנת בהכרח. בהצלחה ד"ר לוי
אני אדבר עם הפסיכיאטר שלי על הכדור. אני לא חושב שהדיאטה שלי מלאה בשומנים. הארוחות שלי הם כאלה: בבוקר דגני fitness עם חלב 1%, לפעמים לחמנייה בשעה 10 מקמח לבן, בצהריים ארוחה בשרית הכוללת בשר ירקות ופחמימה, בערב טונה עם לחמניה מקמח מלא או פחמימה אחרת כמו פסטה למשל וגם לא הרבה פסטה. בנוסף אני משתדל לאכול 3 מנות של פרי ביום. בננה ואגס בד"כ. האם הדיאטה היא בסדר או שאני צריך להוריד משהו? אני משתדל ללכת פעמיים שלוש בשבוע לרוץ.