תקינות משקל וקלוריות..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/12/2007 | 06:50 | מאת: רועי
אני גבר בן 23 גובה 1.69 ושוקל 68.5 האם זה משקל תקין?..ועוד שאלה- האם אכילה של 1200-1400 קלוריות ליום ללא פעילות גופנית גורם לירידה במשקל?
19/12/2007 | 10:13 | מאת: תגובה להודעה: תקינות משקל וקלוריות..
משקלך תקין לא יזיק להוריד עוד 3 ק"ג (למשקל אופטימלי) בין 800 לבין 1200 קלוריות ליום (שבת -1200 יום א-800) בברכה והצלחה
20/12/2007 | 07:32 | מאת: מוניקה קרן
שלום רועי, כבר כעת את הבמשקל תקין. אכילה של 1400 קל', ובוודאי פחות, תביא להרזייה. בברכה מוניקה קרן