נקודות אדומות- מדאיג
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/12/2007 | 07:25 | מאת: ניצן
קמתי הבוקר עם נקודות אדומות קטנטנות ליד העין בעפעפיים. האם יכול להיות שיש קשר לתזונה? נדמה לי ששמעתי פעם שיש קשר... ואם לא, מה זה?
18/12/2007 | 19:16 | מאת: adi
שלום ניצן, לדעתי כדאי לך ללכת לרופא המשפחה. עדי
20/12/2007 | 07:34 | מאת: מוניקה קרן
שלום ניצן, קודם כל פני לרופא המטפל שלך לקבלת הבחנה. בברכה מוניקה קרן