שאלה בנושא אכילת ירקות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לא מזמן קראתי שלא בריא לאכול פירות אחרי או לפני ארוחות. רציתי לדעת מה הבעיה בכך? והאם ניתן לאכול בזמן הארוחה ירקות, או שיש להם אותה השפעה כמו לפירות? תודה מראש
שלום א, רצוי לאכול ירקות בארוחה. עדי
שלום, אין שום בעיה לאכול פירות וירקות לפני, אחרי או במהלך הארוחה. בברכה מוניקה קרן