שריפת קלוריות-עניין חשוב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/12/2007 | 21:27 | מאת: אלמונית
שלום! זה אולי נשמע קצת לא נעים אבל השאלה שלי היא כזאת ידוע שבזמן פעילות גופנית ככל שמזיעים שורפים קלוריות אני מעוניינת לדעת האם זיעה שנוצרת כלומר שמזיעים גם כשלא פעילים כל-כך שורפים קלוריות זה חשוב לי מאד לדעת
לקריאה נוספת והעמקה
19/12/2007 | 10:29 | מאת: דן-1
מנגנון ההזעה הנו מנגנון לקרור הגוף במצבי חום ההזעה היא פונקציה של חום סביבתי ומצביעה על כך שהגוף נזעק ונזקק לקרור אין לזיעה קשר לשרפת שומנים ו/או קלוריות למרות שבמצבי חום פעילות הגוף כתוצאה מהעומס של החום יוצרת שרפת קלוריות אך היא איננה במקומה ואף לעיתים מסוכנת מחשש התייבשות
20/12/2007 | 07:39 | מאת: מוניקה קרן
שלום, זיעה אינה מעידה בהכרח על קלוריות שנשרפות. אם למשל, את עושה ריצה של 5 ק"מ בחדר כושר ממוזג ותזיעי מעט, לעומת אותה ריצת 5 ק"מ בחוץ בחום של 35 מעלות ולחות, ואז תזיעי המון, תשרפי פחות או יותר את אותן קלוריות. יש כמות אנרגיה מסוימת שהגוף מוציא כדי לשמור על חום הגוף התקין, אך הוא אינו גדול במיוחד. בברכה מוניקה קרן