תפריט נכון?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/12/2007 | 17:02 | מאת: :)
אני בת 13 גובהי הוא 1.65 פחות או יותר , שוקלת 80 פחות או יותר . מכיוון שאני הולכת לביה"ס אני אוכלת פחות . זה טוב או לא ? התפריט שלי הוא כזה : אני קמה בבוקר ולפני שאני הולכת לבי"הס אני שותה כוס תפוזים . אני חוזרת מהביצפר ב-2 בערך ואז אוכלת ארוחת צהריים כזאת : שקשוקה + 2 פרוסות חלה רגילה או בלחם שחור + ירקות / 2 תפוחי אדמה +ביצה + ירקות / קוסקוס עם ירקות מבושלים / שעועית לבנה ברוטב עגבניות +2 פרוסות לחם שחור בניים בשעה 4 : תפוח / תפוז הליכה של שעה מ-5 עד 6 וב-6 וחצי ארוחת ערב : טוסט עם גבינה של 9% או 5% ב-2 פרוסות לחם שחור + כף קוטג' 3% + ירקות / חצי קופסאת טונה במים + ביצה + ירקות / חומוס ב-2 פרוסות לחם שחור עם 2 פרוסות פסטרמה + ירקות . בניים בשעה 9 : בננה . וזהו . האם התפריט שלי טוב ? כמה קילוגרמים בערך אנני יוריד בשבוע / בחודש?
20/12/2007 | 20:10 | מאת: adi
שלום, לדעתי יש יותר מידי לחם בתפריט שלך. עדי
20/12/2007 | 20:20 | מאת: :)
אני יודעת שיש יותר מידי לחם ועוד יותר מידי דברים , ביגלל זה העלתי את זה לפה כדי לראות אם זה בסדר או לא .
23/12/2007 | 06:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום, התפריט שלך אינו מאוזן מבחינת רכיבי התזונה. מכיל הרבה פחמימות: לחם, תפוחי אדמה, קוסקוס וכד' ולעומת זאת חסר חלבונים מן החי, כמו בשר או דגים. עניין נוסף: עד הצהריים את כמעט ולא אוכלת דבר, שזה בדיוק הזמן שאת בביה"ס, אמורה לספק לגוף ולמוח אנרגיה לפעולה טובה. אני ממליצה לאכול ארוחת בוקר קטנה, למשל פרוסת לחם (רצוי מקמח מלא) עם גבינה עד 5% וירק, או אפ את ממש ממהרת אז כוס חלב. לקחת לביה"ס כריך מ-2 פרוסות לחם או לחם קל עם גבינה/ טונה/ חומוס וירקות. ארוחת צהריים של 4 כפות אורז/ פתיתים/ תפו"א בינוני וחזה עוף /פילה דג צלוי עם סלט ירקות או ירקות מבושלים. החל מארוחת הערב זה די בסדר. לשתות הרבה מים. האם את עושה פעילות גופנית? קצב ירידה מומלץ בשבוע הוא כ-1/2 ק"ג. בברכה מוניקה קרן
23/12/2007 | 13:57 | מאת: :)
אוקי אקח את זה לתשומת ליבי . . וכן אני עושה פעילות גופנית אבל אני לא יודעת אם היא מספיקה הליכה של שעה בכל יום אם אני ייעשה את כל מה שאמרת + הפעילות הגופנית שלי כמה קילוגרמים אני יירד בשבוע?