תזונה נכונה + ספורט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, גובהי 1.67, משקל: 58. אני לא שמנה וגם לא מלאה, אבל אני צריה להצר הקפים בירכיים וקצת בטן. אני מקפידה על תזונה נכונה, וגם על ספורט בין 3 ל-4 פעמים בשבוע בחדר כושר, בעיקר הליכה וקצת ריצה. לפעמים גם שחייה- במשך כשעה בכל פעם. למה אני לא "מתעצבת"? כלומר, למה אני נשארת אותו דבר? אשמח להכוונה מקצועית כי כנראה שאני מפספסת משהו.. תודה
רבקי, לא פנית לפורום הנכון אין לך בעיית השמנה את במשקל תקין ואפילו עם מעט רזרבה לעליה מועטה ועדיין תהיי במשקל התקין. כדי להגיע ל-90 --60--90 ולהיות דוגמנית יש לך בעיית גובה ובעיית היקפים. זהו לא פורום לחיטוב הגוף.אגב הפסיקי עם הרדיפה העצמית לגבי מידותייך בדרך כלל זה קשה מאד לשינוי ובפרט שאינך צריכה לרדת במשקל. איזהו עשיר... השמח בחלקו!!!
שלום רבקי, מבחינה תזונתית את בסדר גמור, אפילו מוגדרת כרזה. שאלתך צריכה להיות מופנית למדריך כושר מוסמך. בברכה מוניקה קרן