תפריט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/12/2007 | 15:18 | מאת: מאי
רציתי לדעת כמה קלוריות יש בערך בתפריט זה וכמה קילוגרמים אני אוריד בחודש.. ארוחת בוקר: 30 גרם דגנים+ חצי כוס חלב 1% ארוחת 10: 2 פרוסות לחם מדגנים עם ממרח. צהריים: 2 שניצלים של טבעול/ חתיכת דג/עוף, חצי כוס אורז/פסטה/פתיתים+ סלט ארוחת ביניים: 2 פירות או שתי פריכיות עם ממרח. ארוחת ערב: 2 פרוסות לחם, ביצה+ כפית שמן , 4 כפות גבינה
21/12/2007 | 21:34 | מאת: adi
שלום מאי, קשה לדעת כמה תורידי. השאלה כמה את שוקלת ומה הגובה שלך ובת כמה את. עדי
22/12/2007 | 18:53 | מאת: מאי
אני בת 15 גובה 157 משקל 60
23/12/2007 | 06:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום מאי, התפריט שלך מכיל בערך 1400 קלוריות. קשה לי להעריך כמה תרדי. קצב ירידה של 2 ק"ג בחודש הוא טוב מאוד. בברכה מונקה קרן
29/12/2007 | 18:37 | מאת: shoahahaham
האם מישהו פה יכול להביא לי תפריט תזונה!?