הורדת משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום: שאלתי היא האם לא מזיק לשתות תה טיבטי ? אני בן 70 הגובה הוא 1.73 המשקל הוא 90 ק"ג, לאחרונה עברתי בדיקה במעבדה לחקר השינה ברמ"בם חיפה ונקבע שיש לי דום נשימה מס' פעמים במשך הלילה, כתוצאה מעודף משקל, נסיתי מספר פעמים להוריד את המשקל ואיני מצליח, התה הטיבטי עוזר לי לרדת במשקל,, אני שותה פעם אחת ביום שקית תה טיבטי ומשקלי יורד כ- 200 גר' ליממה, האם אפשר להמשיך ? ממתין לתשובתכם, אריה. ,
אריה, התה הטיבטי מזיק!!!!!!!!!!!!!!! הוא גורם למעיים להיות עצלים! עדי
מצבך חמור 20 ק"ג עודף וסומך על תה טיבטי? תתחיל לאכול לפי הנחיית דיאטנית מצבך מאפשר הליכה יומית? אם כן זה יכול לשפר את נשימתך לגבי בעיות נשימה בשינה-התייעץ דחוף ברופא מטפל. עקב גילך חילוף החומרים איטי אתה חייב לשפר אותו ע"י תזונה נכונה והליכה יומית בברכה והצלחה
שלום אריה, לצערי אין תחליף לשינוי אורח חיים הכולל דיאטה, צמצום הצריכה הקלורית ופעילות גופנית לירידה במשקל. תה טיבטי הוא למעשה סוג של משלשל. הוא גורם לפסולת לצאת מהר יותר מהגוף, תוך כדי איבוד נוזלים. וזו הירידה במשקל שאתה רואה. אין לכך שום השפעה על מאגרי השומן שלך. נוסף על כך, הוא גורם לעמידות עם הזמן, כך שצריך לעלות את המינון ולבסוף לעצירות. לא מומלץ כלל. כדי לרזות, עליך לשנס מתניים, למצוא את המסגרת המתאימה לך ולשנות את צורת האכילה שלך. בברכה מוניקה קרן
שלום מוניקה: בהקשר לתשובתך על תה טיבטי אני שואל האם אפשר לשתות בכל אופן את התה הטיבטי לזמן קצוב ובמינון נמוך, ניסיתי הרבה דרכים להוריד את מישקלי , בברכה,אריה.