השמנה באיזור הפנים. צריך עזרה :(
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/12/2007 | 14:11 | מאת: הייייי
היי, אני בן 20. יש לי בעיה בשנה וחצי האחרונות אני שמן בפנים ואף אפילו סנטר כפול, יש לי גוף שכמה שאני אוכל אני בחיים לא משמין, כמו שאר המשפחה שלי. עכשיו במצב הנוכחי אני רזה! אפילו לא טיפה מלא, רזה מהמילה רזה! אבל... הפנים שלי שמנות, וסנטר כפול. האם קיים טיפול בכדורים שיכולים לעזור הרזייה באיזור הפנים?! אני מעדיף הרזיה בכל מיני שיטות כדורים וכל דבר שקיים, אך לא ניתוח פלסטי. נ.ב - אם אני יתחיל דיאטה זה לא יעזור לי כי גם ככה אני אוכל ממש לא הרבה, ואני לא שמן! תודה, (:
לקריאה נוספת והעמקה
22/12/2007 | 19:43 | מאת: דן-1
מה הגובה ומה המשקל שלך?
23/12/2007 | 13:10 | מאת: הייייי
אממ המשקל שלי 64 והגובה 1.79 ככה....
24/12/2007 | 09:11 | מאת: מוניקה קרן
שלום, נישמע לי שהבעיה שלך אינה תזונתית, כי אם אסטטית. אני ממליצה לך לפנות לפורום של כירורגיה פלסטית ולהתיעץ עם המומחים שם. הנה פורום אחד כזה, אך יש נוספים http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-440,m-Doctors,a-Forums.html בברכה מוניקה קרן