רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/12/2007 | 16:27 | מאת: שרית
שלום, בעבר הוצע לי ע"י דיאטנית להשתמש בכדורי רדוקטיל, סירבתי ולא הייתי מוכנה לשמוע מזה. אני בת 45 עם BMI של 32, מנסה נורא נורא לרזות בצורה בריאה כמו שכתוב אצל כל המומחים ולא מצליחה. אני מתחילה דיאטה ואחרי שבוע או במקרה הטוב שבועיים רואה שלא מרזה מתחילה לאכול. או שאם אני נוגעת במשהו שהוא מתוק או פחמימות מסוגים שונים אני מרגישה שאני לא יכולה להפסיק עד שמחסלת את כל מה שלידי. אני רוצה לציין שכשאני עושה דיאטה אני אוכלת את כל אבות המזון ולא פוסחת על פמימימות. למרות זאת לא פעם אני מרגישה שאני ממש בהתקפי אוכל. ברור לי שזו בעיה פסיכולוגית, פיצוי על דברים אחרים וכו'. אני מודעת לכל. האם כדי לי לנסות את כדורי הרדוקטיל? תודה, שרית
לקריאה נוספת והעמקה
22/12/2007 | 19:12 | מאת: adi
שרית שלום, אני נגד השימוש ברדוקטיל. עדי
23/12/2007 | 16:41 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום שרית: רדוקטיל יכול לעזור לך אך עלייך להבין שלא מדובר בתרופת פלא אלא בכלי עזר בתהליך ההרזייה שלך.בהחלט כדאי לנסות. את בעיית השליטה במתוק ניתן לפתור בצורה נפלאה על ידי טיפול קוגניטיבי התנהגותי מהסוג הניתן במרפאתינו. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי