שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! יש לי שאלה חשובה ואני רוצה שתתיחסו אליה ברצינות זה מאוד חשוב לי לדעת כמה שיותר מהר על מנת שאוכל לדעת מה לעשות בנדון בתקופה האחרונה בערך חודשיים אני שמתי לב לתופעה לא רגילה במשך חודשיים הפסקתי לאכול אני כמעט ולא מכניסה כלום לפה אני חייה אפשר לומר מנס-קפה ולפעמים שוקו באופן כללי אני לא אכלנית תמיד הייתי אוכלת ארוחה אחת ביום לא יותר אבל מה שמוזר הוא שדווקא כשאני לא אוכלת כלום אני משמינה יותר במשך חודשיים שאני כמעט לא אוכלת אני השמנתי בצורה מזעזעת אני כבר לא מסוגלת להסתכל על עצמי רציתי לדעת אם יש סיבה להשמנה מסוג זה ואם אני צריכה להבדק אז מה צריך לבדוק חשוב לי לציין שאני לא מדמיינת שהשמנתי אלא אני בטוחה אני רואה את הגוף שלי שהתנפח הבגדים כבר לא עולים עליי ... מקווה להתייחסות רצינית רבקה.
שלום רבקה, את צריכה לפנות ליעוץ וטיפול. תתחילי אצל רופא המשפחה שלך. תספרי לו על התופעות שציינת. כדאי לעשות בדיקות דם ובירור אנדוקרינולוגי. נוסף על כך כדאי שתפני גם לדיאטנית. תעברי הערכה תזונתית, הבינו ביחד מה את אוכלת או שותה, ומה לא בסדר. בהתאם לממצאים, צריך לחשוב כיצד להמשיך משם. בברכה מוניקה קרן
כבר מחר אני ניפגשת עם מומחה לטבעת בקיבה.. וחוששת נורא אשמח לקבל אינפורמציה בנושא כי כל העניין חדש לי ממש... אני בת 33 גובהה 1.60 ושוקלת 99 קילו... ונימצאת 3 חודשים אחרי לידה ועליתי 45 קילו תוך חצי שנה בלבד ואני נימצאת בדיכאון עמוק!!! אשמח לעזרה כל שהיא מכם...בתודה מראש...