שאלה חשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/12/2007 | 19:14 | מאת: רבקה
שלום! יש לי שאלה חשובה ואני רוצה שתתיחסו אליה ברצינות זה מאוד חשוב לי לדעת כמה שיותר מהר על מנת שאוכל לדעת מה לעשות בנדון בתקופה האחרונה בערך חודשיים אני שמתי לב לתופעה לא רגילה במשך חודשיים הפסקתי לאכול אני כמעט ולא מכניסה כלום לפה אני חייה אפשר לומר מנס-קפה ולפעמים שוקו באופן כללי אני לא אכלנית תמיד הייתי אוכלת ארוחה אחת ביום לא יותר אבל מה שמוזר הוא שדווקא כשאני לא אוכלת כלום אני משמינה יותר במשך חודשיים שאני כמעט לא אוכלת אני השמנתי בצורה מזעזעת אני כבר לא מסוגלת להסתכל על עצמי רציתי לדעת אם יש סיבה להשמנה מסוג זה ואם אני צריכה להבדק אז מה צריך לבדוק חשוב לי לציין שאני לא מדמיינת שהשמנתי אלא אני בטוחה אני רואה את הגוף שלי שהתנפח הבגדים כבר לא עולים עליי ... מקווה להתייחסות רצינית רבקה.
22/12/2007 | 19:46 | מאת: דן-1
מה משקלך וגובהך? אם את חיה רק על קפה ושוקו תגיעי די מהר לבית חולים חס וחלילה!! חייבים לאכול מכל אבות המזון!! כל מידה בבגד שלך "שווה" כ-6 ק"ג--אם הבגד לא עולה עלית לפחות ב-6ק"ג בברכה והרבה הצלחה
22/12/2007 | 22:02 | מאת: adi
רבקה, אולי את אוכלת דברים בהיסח הדעת ובלי לשים לב? עדי