פניה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/12/2007 | 19:24 | מאת: שירי
ב 6/12/07 שלחתי הודעה בנושא מים ועדין לא קיבלתי מכם מענה מקווה שתתיחסו לנושא הזה כמו שאתם מתייחסים לכל הנושאים
22/12/2007 | 20:02 | מאת: דן-1
רציתי לדעת האם יש קשר בין מים לבין המשקל האם מים עוזרים לירידה במשקל או להפך תודה? תשובה: במים יש אפס קלוריות הגוף חייב לקבל כל יום את מנת המים שלו אם תשתי רק מים במקום שתיה מתוקה זה חלק מתזונה נכונה מתי לשתות וכמה לשתות התייעצי בדיטנית!!!
24/12/2007 | 09:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירי, מתנצלת, פספסתי את השאלה שלך. מים: מהווים כ- 60% ממשקל הגוף שלנו. הם חלק חיוני ביותר מהתזונה היומית. הם חסרי קלוריות. חשוב מאוד לשתות מספיק מים במשך היום. המים משתתפים כמעט בכל התהליכים המתרחשים בגוף, בין השאר בפירוק השומן. בזמן דיאטה, חשוב לשתות הרבה מים, גם כדי לעודד תהליכי פירוק שומן, וכן משום שהם מרווים את הצמא, שלפעמים אנו מבלבלים בינה לבין תחושת רעב. כמה מים צריך לשתות, זה תלוי בנתונים האישיים שלך. בברכה מוניקה קרן