השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בוקר טוב אני בת 39 ושוקלת 70 ק"ג .לפני שנה התחלתי בשמירה על המשקל ופעילות ספורטיבית מדי יום ואכן ירדתי ממידה 44 למידה 40 .אך הבעיה שמאז ועד היום דבר אחד לא השתנה אכילת לילה .אני נמצאת אצל דיאטנית ומתאמנת אך תוצאות רבות אין בגלל הבולמוס הזה.אני ממש מיואשת ומתביישת איך פותרים את הבעיה הנוראית הזו שרודפת אותי כבר כ-10שנים.האם יש טיפול תרופתי נגד זה? אודה על עזרתך אני נואשת.
שלום שלי, אולי תאכלי ירקות ופירות בלילה או שפשוט תלכי לישון. עדי
לא ידוע מה גובהך ומה משקלך? כל הכבוד שירדת כ-12-10 ק"ג במשך שנה וזהו קצב ירידה מעולה. אכילת הלילה אינה הבעיה שלך ואינה נוראית להערכתי. מה שחשוב זה תזונה מאוזנת.ניתן להעריך טוב יותר את הפתרון לאחר ידיעת הגובה והמשקל
בוקר טוב אכילת לילה היא הבעיה ואני מודה.הגובה שלי 1.62 וכעת אני שוקלת 70 ק"ג.למרות שזה לא נראה כי אני מתאמנת די הרבה.עכשיו גם שיניתי את האימון ליותר אירובי ומכשירים פחות שיעורי עיצוב.אבל בכל זאת המתניים מפריעים לי מאוד וזה רק בגלל הלילה כי ביום אני שומרת באדיקות.
חלי שלום לאכילה לילית יש טיפול לכן אל תתיאשי. צריך לוודא ולהבין האם מדובר אכן באכילת יתר לילית שבה האכילה המוגברת היא רק אחד מהסימפטומים של ההפרעה או באכילת יתר שמופיעה בשעות הערב מסיבות אחרות. כדי להגיע לאבחנה הנכונה ולהתאים את הטיפול הנכון יש צורך להפגש איתך ולקבל אנמנזה אישית מדויקת . את מוזמנת ליצור קשר עם המרפאה ולתאם פגישה עימי. 036764880 בהצלחה ד"ר שלמה לוי.