לחם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/12/2007 | 02:05 | מאת: מאי
אני מעונינת להוריד 3 קילו, אין לי זמן לבשל ואני מאוד אוהבת לחם. כמה פרוסות לחם אני יכולה ביום,? יש לי עדיפות ללחם מלא או שיפון אבל אין לי בעיה לצרף גם לחם קל במקביל. התוספות שאני אוכלת הם: חומוס, גבינה לבנה, מיונז, ביצים, דגים, בשר, פירות והרבה ירקות. הכמות שתרשמי לי היא על חשבון סוגי פחמימות אחרות מלבד סוף שבוע. תודה מראש
26/12/2007 | 08:32 | מאת: דן-1
השתדלי לאכול רק לחם קל.(לא במקביל ללחם אחר) חומוס,מיונז,ביצים לא מומלצים כי מרכיב השומן בהם לא קטן.הקפידי על גבינות עד 3% בלבד.ירקות מעולים להורדה במשקל. השתדלי לאכול דגי אומגה 3 (סלמון,סרדין,טונה) לא קרפיון ולא נסיכת הנילוס. יתכן ואת חייבת להקצות זמן להליכה יומית-זה עוזר לשיפור המאזן האנרגטי של הגוף ומסייע לירידה במשקל. מה שיפריע לך בירידה במשקל זה סוף השבוע שבו כנראה את אוכלת יותר מכל השבוע ובאופן טבעי פעילה פחות
27/12/2007 | 17:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום מאי, לא ציינת את משקלך וגילך, אבל אנסה בכל זאת. אני ממליצה לך לאכול במשך כל היום 5 כריכים של לחם קל (סה"כ 10 פרוסות) עם הממרחים שאת אוהבת, מריחה דקה. בתוספת ירקות טריים או סלט ירקות. בנוסף לכך ניתן לאכול עוד 2 יוגורטים 0% ו- פרי אחד. כדאי לחלק את הכריכים לארוחות, כך שתאכלי 3 ארוחות עיקריות ועוד 2-3 ארוחות ביניים. לשתות 10-12 כוסות מים. כדאי לצאת לפעילות גופנית 3-4 פעמים בשבוע. בסוף השבוע אפשר לאכול גם מאכלים מבושלים. אך תשימי לב, האם לא זה מה שגורם לך לאכול יותר ממה שצריך. אז תצטרכי לעשות שינוי גם באכילה בסופה"ש. בברכה מוניקה קרן