השמנת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב אני רוצה להתחיל דיאטה ולהוריד 13 קילו אני אוכל בריא כלומר בבוקר 4 פרוסות עם ממרח כלשהו(אבוקדו,ממרח תמרים וכדומה)בשילוב נס קפה ללא חלב בצהרים אוכל פחמימות מקמח מלא ובשר או דג וסלט וחומוס ובערב אוכל יוגורט של דנונה וברנפלס או פרוסה נוספת אני כרגע בניסוי של אי אכילת גבינות בגלל בעית גזים וכאבי בטן יש לי בעית זמן המונעת ממני לבצע פעילות גופנית וחוץ מטיפוס במדרגות אינני מבצע פעילות איך אוכל להרזות? האם עלי לשנות את תפריטי תודה
דרור, זמן הוא שאלה של סדר עדיפויות. מצא זמן לספורט! התפריט לא מאוזן וחסר בו בשר. עדי
שלום דרור, תן לי בבקשה פרטים נוספים על עצמך: גיל, גובה, משקל? האם עשית דיאטות בעבר. אחרי כן, אמליץ לך על שינויים בתפריט שאתה אוכל, כדי שתוכל לרזות. בברכה מוניקה קרן
לפני כ 4 שנים עברתי תאונת דרכים, כתוצאה מהתאונה פרשתי מעבודתי כמנהלת בית ספר ובעקבות תופעות חרדתיות של סחרחורות וכאבי ראש טופלתי בכדורים מתאימים במשך תקופה ארוכה. המצב הבריאותי השתפר אך בארבע שנים אלו עליתי כ12 ק"ג במשקלי. איני מצליחה לרדת במשקל, האמת היא שגם אין לי מוטיבציה להתאמץ. השאלה היא, האם יש קשר בין התרופות להשמנה ובכלל אשמח לקבל מידע נוסף על מקרה דומה כשלי.
היי מוניקה אני בן 33,משקלי הנוכחי 92.4 עשיתי דיאטה בעבר פעם אחת גובהי 1.86 אני אבא לשני ילדים שעד שהם נרדמים (בשעות תשע בערב) קשה לצאת להליכה של שעה היות ואני נרדם ביחד עם אשתי קשה לה להסתדר לבד עם שניהם תודה על העזרה