היי אני צריך עזרה דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני במצב נואש. אני בן 19 שוקל 95 ק"ג גובה 167. אני מנסה לרדת במשקל אך ללא תוצאות. אני "נשבר" מהר מאוד, לא עומד בפניי פיטויים, אומר לעצמי כול פעם ממחר זהו אני בדיאטה. ניסתי דיאטנית אך גם היא לא עוזרת לי ,האם תוכלו להמליץ לי על סוג של דיאטה או טיפול או האם יש אפשרות שאני צריך ניתוח לקיצור קיבה? מחכה לתשובה.. תודה
אתה אמור לעזור לעצמך הדיאטנית עוזרת אבל אתה הכוכב הראשי של חייך. כדי לרזות אתה זקוק ל-3 דברים: רצון ידע התמדה חוץ מרצון אין לך כלום כרגע. הפתרון שלך הוא קבוצת תמיכה לצורך הרזיה נכונה- פנה לקופ"ח שלך. התייחס לניתוח קיצור קיבה כמו כל ניתוח שעלול להיות מסוכן ולא תמיד מצליח.יש לך עודף משקל של 30 ק"ג מזלך שאתה צעיר ואם אתה בריא אתה מסוגל גם להליכה יומית או ספורט כדור יומי.יש רבים בגילך שמסוגלים תוך כשנה להוריד כ-24-30 ק"ג. לגבי ההתמדה-קבל כלים לכך בקבוצת התמיכה.
היי, תרשום כל מה שאתה אוכל!!!!!!!!!!!!!!!!!! עדי
שלום. אתה מציין את אחת הבעיות שרוב האנשים שסובלים מעודף משקל והשמנת יתר מציינים. קושי לעמוד בפני פיתויים קושי לשמור על הדיאטה שהדיאטנית נותנת כלומר קושי בשליטה ולא עליה במשקל כתוצאה מרעב. אתה מוזמן להכנס לאתר שלנו ולהבין שיש לנו את הכלים לעזור לך ולחילופין לתאם דרך פגישת יעוץ חינם במרפאתי כדי להבין איך אנו יכולים לעזור בדיוק לבעיתך. www.drlevy.co.il 036764880 תבקש לדבר עם סיגל בהצלחה ד"ר לוי
וואו אני מתקשר עוד היום!!!!! שנה אזרחית טובה לכולם!