מוצרים דיאטיים בהריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/12/2007 | 08:34 | מאת: aaa
שלום רב ! אני בהריון שלישי ובשני ההריונות הקודמים עליתי כ- 25 קילו, היה לי לחץ דם גבוה ואושפזתי כמה פעמים, אני לא רוצה לעלות במשקל כמו קודם, (יש לציין שאני רזה במצב רגיל) הייתי רוצה לדעת אם התפריט היומי שלי טוב להריון. אני צורכת 1-2 כוסות קפה ביום עם 1 סוכרזית, (בעבודה) בשעה 10:00 - 1 יוגורט 0% + קרנצ'ים (קורנפלקס ללא סוכר), בשעה 11:00 - פרי, בשעה 12:00 מנה חמה + שני סוגי ירקות, שאני חוזרת הביתה ב- -17:00 - 16:00 אני אוכלת ארוחה מלאה + 2 פרוסות לחם קל ובערב בשעה 18:00-19:00 2 פרוסות לחם קל + גבינה לבנה 1/2% ושני סוגי ירקות (שלא אכלתי בצהריים) ולפעמים משלבת ביצה קשה וטונה, אני לא מרבה לשתות מים (כ- 1 ליטר), אני שותה 1-2 כוסות של מיץ או משקה מוגז (לא דיאטטי), אני יודעת שאומרים טוב לשתות הרבה אבל אני גם יודעת שאומרים אם את לא צמאה אל תשתי בכוח, האם זה מספיק מה שאני אוכלת ? והאם השילוב של מוצרי הדיאטה בתפריט היומי בסדר או יותר מדי ? תודה על העזרה.
לקריאה נוספת והעמקה
27/12/2007 | 17:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום, התפריט שלך נראה בסדר באופן כללי. לא הבנתי למה הכוונה ב"ארוחה מלאה"? האם הכוונה למנת בשר/ דג ותוספת? כי רצוי לשלב אותם בתפריט היומי. איני ממליצה על צריכת ממתיקים מלאכותיים בזמן הריון. הכוונה למשל למעדנים דיאט, יוגורט עם פרי דיאט, משקאות דיאט, סוכרזית בקפה וכד'. ניתן לצרוך לחם קל, יוגורט 0% שאינו ממותק, גבינות מופחתות שומן וכו'. אני ממליצה לך לוותר על הסוכרזית בקפה ולשתות אותו עם סוכר. את שותה 1-2 כוסות קפה ליום. אם את שמה בכוס כפית סוכר, זה בסה"כ 20 קלוריות. לא נראה לי שמזה תשמיני יותר מדי. יש ממתיקים על בסיס סוכרלוז, (לדוגמה סוכרלייט), זה חומר שאינו נספג במערכת העיכול, ולכן ניתן לצרוך בהריון, אם ממש חייבים. בשקר לשתייה: את חייבת להגביר את צריכת הנוזלים שלך. צריך לשתות לפחות 2 ליטר מים, ואף יותר לקראת סוף ההריון. חוסר שתייה עלול לגרום לצירים מוקדמים. נסי לשתות כל חצי שעה כמה לגימות. בברכה מוניקה קרן
27/12/2007 | 18:42 | מאת: דן-1
מקובל לפי ממוצעי שתייה שנקבעו בסקרי אוכלוסייה רב-שנתיים לנשים כ-2.2 ליטר ליום. מומלץ שאישה הרה תשתה מדי יום 2.3 ליטר נוזלים ואילו נשים מיניקות אמורות להגביר צריכת הנוזלים עד כדי 3.1 ליטר ליום.