צלוליט בדרך הטבעית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/12/2007 | 09:14 | מאת: sahar
היי, אני בת 27 משקל 63 גובה 160 רציתי לדעת כיצד אפשר לטפל בצלוליט ובכדוריות שומן בדרך הטבעית תוך כמה זמן אראה תוצאות ומה משך הטיפול יש לציין שמצבי לא גרוע "בין קל לבינוני" תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
27/12/2007 | 17:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום, מבחינה תזונתית ההנחיות לטיפול בצללוליט כוללות: • תפריט דל קלוריות - יסייע בהפחתת הרקמה השומנית בכל אזורי הגוף, כולל באזורים הבעייתיים של הצלוליט". עודפי השומן באזורי הצלוליט נוטים להיעלם רק לאחר כל שאר העודפים בגוף. • תפריט יכיל את כל רכיבי התזונה ביחסים הבאים: כ-50% מכלל הקלוריות יתבססו על פחמימות מורכבות, כ-30% שומן, וכ-20% חלבון. • מומלץ לשלב בתפריט דגנים מלאים, קטניות, פירות וירקות, סויה, מוצרי חלב דלי שומן, כמות מתונה של חלבונים מן החי (רצוי דגים), ושמנים בכמות מוגבלת (עדיפים ממקור צמחי). • יש להקפיד לפרוס את הארוחות על פני כל היום. • לשתות לפחות 12 כוסות מים ביום. המים מסייעים במתן תחושת שובע ובפירוק השומנים. • הפחתה בצריכת מלח - המלח צובר נוזלים בגוף ומקשה על ניקוזם מהתאים. פעילות גופנית: עלייה במסת השריר כרוכה בזרימה מוגברת של דם באיברים, ולכן באזורים שבהם אנו מפעילים את השרירים, יחול שיפור בניקוז הלימפטי, ובעקבותיו גם במראה הצלוליט. כמו כן הגדלת נפח השריר גורמת למתיחת רקמת השומן התת-עורי המונחת מעליו. בעקבות זאת נקרעות המחיצות התת-עוריות המפרידות בין שכבות השומן (אלו היוצרות את מראה קליפות התפוז), וכך נוצרת אחידות במרקם העור. מומלץ לשלב פעילות אירובית לשריפת שומנים, לפחות 3-4 פעמים בשבוע 45-60 דק', עם פעילות ממוקדת כנגד התנגדות (שימוש במשקולות) להגדלת מסת השריר,3 פעמים בשבוע כחצי שעה. בברכה מוניקה קרן
29/12/2007 | 19:07 | מאת: sahar
שוב תודה