עצירות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/12/2007 | 00:46 | מאת: ריטה
העשיתי הרבה דיאטות ובאמת ירדתי במשקל ואני מצליחה לשמור עליו רק שהבעיה שאני ממש סובלת מעשירות ניסיתי הכל עשיתי לפי כל העשות שנותנות הדיאטניות אבל לא עזר אני רוצה להוריד עוד 5 קילו אבל לא מצליחה בגלל העצירותת האלה שגורמות לי להיות מנופחת וזה מכניס אותי לדיכאון אני משתמשת בכדורים טבעיים לפעילות סדירה ואני לא יכולה להפסיק להשתמש כי אחרת אני לא מצילחה לבד תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
30/12/2007 | 21:36 | מאת: מוניקה קרן
שלום ריטה, את מערבבת בין 2 נושאים שאינם קשורים זה בזה: עודף משקל ועצירות. העצירות קשורה בתזונה היומיומית שלך, אולי גם בדיאטות שעשית והשימוש בחומרים משלשלים. כדי לפתור את הבעיה, צריך לשתות הרבה מים, לאכול סיבים תזונתיים, לבצע פעילות גופנית ובהדרגתיות גדולה להפחית את השימוש בחומרים משלשלים. כשיש עודף משקל ורוצים לרזות, רוצים להפחית את מאגרי השומן בגוף. אין לכך שום קשר לפעילות המעיים שלך. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי פרטני, כדי שתוכלי לפתור את 2 הבעיות שמפריעות לך. בברכה מוניקה קרן