אני מתוסכל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני כבר מנסה יותר משנה וחצי דיאטות אבל מה שקורה שאני רק מעלה ניגשתי לדיאטנית והיא נתנה לי מרשם אני מתמיד שבוע ואחרי זה הכל הולך לפח יש לכם תפריט לתת לי? מילת עידוד?מה עליי לעשות? אם זה יעזור לכם אני שוקל 75 קילו ואני רק בן 17 וחודשיים
מה הגובה שלך?
155
בוקר טוב דיאטה אינה תפריט. אם זה היה הסיפור כולם היו פותרים את בעית עודף המשקל והשמנת היתר מהר מאוד. הבעיה לטעמי היא שאוכל מקבל משמעות הרבה יותר רחבה עבור רובנו ויתכן שגם עבורך ומהווה דרך להתמודדות עם קשיים מסוימים, פיצוי על מצבים רגשיים שונים ולפיכך נורא קשה לוותר עליו כשהוא מהווה בעצם פעמים רבות "גלגל הצלה". דיאטה הינה לאכול במידה ובשליטה. הבעיה הינה איבוד שליטה ואכילה שלא במצבי רעב. כדי שתצליח לעשות את הדיאטה אותה אתה מבקש לעשות (עד כה בהצלחה חלקית) צריך להבין באלו מצבים אתה אוכל מה מהווה אוכל עבורך ועוד שאלות רבות וחשובות. זה בדיוק המענה שנותנת מרפאתנו לסובלים מעודף משקל והשמנת יתר. דיאטה הנותנת תמיכה לכול זויות בהם נתקל האדם הסובל מהשמנה. אתה מוזמן להכנס לאתר שלנו ולהבין יותר www.drlevy.co.il . או להתקשר למרפאתנו ולקבל פרטים 036764880 בהצלחה ד"ר לוי