חוסר ברזל וחילוף חומרים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2008 | 02:49 | מאת: מאיוש
קראתי שאם יש חוסר ברזל זה גורם לחילוף חומרים איטי ולכן להשמנה או קושי בירידה במשקל. האם זה נכון? ואם כן כדורי ברזל יעזרו לתופעה זו?
לקריאה נוספת והעמקה
01/01/2008 | 09:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום, הברזל מסייע בהעברת חמצן בגוף, אל האיברים השונים. כאשר יש אנמיה, עקב חוסר בברזל, הדבר עלול לגרום לעייפות, חולשה, ולתופעות אחרות המפריעות לתפקוד תקין. עלול להופיע חוסר תיאבון, אך לעיתים תהיה אכילה מוגברת, נתוך ניסיון לפצות על תחושת העייפות. כאשר יש אנמיה, צריך לברר את הסיבה. אם הסיבה היא חוסר ברזל, צריך להשלים את החסר, ע"י תזונה מתאימה, שלעיתים מחייבת נטילת תוספי ברזל. בברכה מוניקה קרן