השמנה אצל ילדה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לחבר שלי יש ילדה בת 4.5 עם משקל של 37 ק"ג לדעתי ההשמנה נובעת מהפרידה של ההורים וכל תהליכי הגירושים והשינויים הרבים בחייה הייתי רוצה לדעת למי לפנות לקבל יעוץ ועזרה
שלום ריקי, כאשר מדובר בילדים צעירים, הטיפול מתרכז בהורים. ההורים של הילדה, צריכים לעבור הדרכה והכוונה תזונתית והתנהגותי, כיצד לשנות את סגנון האכילה בבית, כדי לעודד אכילה בריאה אצל הילדה. ישנן מספר מסגרות בהן ניתן לקבל יעוץ החל ממסגרות פרטניות ועד קבוצתיות, בקופ"ח, מרפאות פרטיות וכו'. אפשר להתחיל את התהליך אצל רופא הילדים: לשמוע את המלצתו. בברכה מוניקה קרן
שלום רונית, אל תציקי לילדה עם המשקל הרב אלא תהפכי את כל הבית לבריא, כולל: אכילה ליד השולחן בלבד, סלטים, מיעוט בטיגון וספורט. עדי