ירידה איטית במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 30 גובה 1.80 משקל 88 אני מנסה לרדת במשקל כבר הרבה זמן התפריט שלי: בוקר: קפה צהריים: פרי ערב: סלט ירקות 2 פרוסות לחם < רגיל > או לחמניה < לא אוהבת לחם קל! > < 2- 3 בשבוע חביתה > לילה: קפה בעבר שילבתי פעילות גופנית אינטנסיבית< אירובי , פילאטיס, ומכשיר הליכה > אבל בעקבות מחלה ההמוגלובין שלי ירד ל 8 ואני לא מסוגלת לעשות ספורט יש לי חולשה עייפות וסחרחורות... הירידה שלי במשקל איטית מאוד ומתסכלת... אשמח אם תגיבו ותעזרו תודה
שלום, אני מבינה את רצונך לרדת במשקל, אך חסרים לי המון פרטים עלייך: באיזו מחלה חלית, שההמוגלובין ירד? איזה טיפול קיבלת? האם כעת עדיין נמוך? האם עשית דיאטות בעבר? כמה ירדת? למה את מתכוונת ירידה איטית? כמה את יורדת בשבוע/ חודש? כמה זמן את כבר אוכלת ככה? אנא עני לי על השאלות ואנסה להמשיך להתיחס לבעיה. בברכה מוניקה קרן