ירידה איטית במשקל לאחר לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2008 | 14:27 | מאת: אושרת
אני אם לשני ילדים לידת בני השני לפני 6 חודשים ירדתי אחרי הלידה 10 קילו ועכשיו אני יורדת מאוד לאט למרות הדיאטה שאני עושה (ספירת הנקודות שיטת שומרי המשקל) והספינינג בחדר הכושר. אני לא מצליחה לאכול את כל הנקודות שאני צריכה. אני בלחץ לרדת אם יש למישהו עצה בשבילי אשמח..
01/01/2008 | 18:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום אושרת, אני מבינה את התסכול שלך ואת הרצון להמשיך ולרדת במשקל. קחי בחשבון שזה לוקח זמן. לקח זמן לעלות ולוקח זמן לרדת. כמה קילוגרמים עלית בזמן ההריון? כמה את שוקלת עכשיו? מה הגובה שלך? בת כמה את? האם את עובדת? מאיזו סיבה אינך אוכלת את המזון שאת מקצה לעצמך? תפרטי קצת יותר. אני אשמח אם גם תספרי מה בדיוק את אוכלת ואנסה לעזור. בברכה מוניקה קרן
02/01/2008 | 13:58 | מאת: אושרת
אני בת 26, גובה 173, אני שוקלת 92 ק"ג, עליתי בהריון הראשון 30 קילו ולאחר הלידה ירדתי 22 קילו (אחרי שנה)ואז נכנסתי להריון השני ועליתי בהריון 20 קילו. ילדתי בלידה קיסרית. ומאז אני לחוצה לרדת אבל לא מצליחה להכניס את עצמי למסגרת. כל החיים אני בדיאטה והמסגרת היחידה שהצלחתי לרדת זה בשיטת הנקודות (לבד בלי ללכת לשומרי משקל) אבל אני לא מגיעה לכל הנקודות כי בעבודה אני לא מצליחה לאכול את ארוחת הבוקר בזמן ואז מגיעה הצהרים אז יוצא שהארוחת בוקר היא הצהריים ואז בערב אני אוכלת ארוחה מבושלת ונסתמת ולא יכולה לאכול אז יוצא שאני אוכלת ביום 2 ארוחות ולפעמים גם מנשנשת עם הילדים.אני עושה ספינינג פעמיים בשבוע. אני אוכלת בעבודה שני לחמניות חומות עם גבינה או חביתה או טונה כל יום משהוא אחר. ובבית אני אוכלת ארוחה מבושלת משתדלת דברים לא משמינים.