המשך להודעה - אכילה כפייתית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
קודם כל תודה על תגובתך..לא ממש הצלחתי להבין באם על הגננת להגביל אותו או לא בכמיות ע"י זה שאומרת לו שלא בריא לאכול הרבה? או כפי שציינת לא להגביל אותו בדרישתו למזון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום קרן, לא להגביל אותו בדרישתו למזון. עדי
שלום קרן, לא להגביל אותו בכמויות המזון שאוכל בארוחה. אך חשוב מאוד לעצב סגנון אכילה: בשעות וזמנים מסודרים, ליד שולחן. כן להגביל את החטיפים, הממתקים והשתייה הממותקת. בברכה מוניקה קרן