עזרה בלרדת במישקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי קלאודיה אני בת 31 המישקל שלי 58 ואני 1.62 ברצוני לרדת לפחות שש קילו אני מנסה הכל ואני לא רואה תוצאות אני קוראת המון על כל היעוצים שכתבתם לבנות בפורום והאמת שגם השתמשתי בכמה מהתפריטים אך עדין אני לא רוה תןצאות אולי מישהו פה יוכל לעזור לי
שלום קלאודיה, המשקל שלך תקין. עדי
קלאודיה משקלך בסדר לא ציינת אם את עוסקת בספורט או לפחות בהליכה הליכה של 40 דקות ליום תשפר את מאזן האנרגיה שלך ואם תתמידי בה תרדי במשקל 1-3 ק"ג בהנחה שאת אוכלת ארוחות בריאות ומזענות בברכה
שלום קלאודיה, המשקל שלך תקין ביחס לגובה. אולי הגוף שלך מנסה להגיד לך שטוב לו ככה? איני יודעת איך וכמה את אוכלת כעת, אך כדי לרדת במשקל, במשקל שלך, עלייך להגביל מאוד את צריכת האנרגיה שלך, משהו כמו 1000 קלוריות ליום. מאוד מומלצת פעילות גופנית על בסיס יומיומי של לפחות 40 דקות. בברכה מוניקה קרן