שאלה לדן ומוניקה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2008 | 23:16 | מאת: אפי
תודה רבה על התפריט שרשמתם לי רק רציתי לדעת איזה סוג של לחם קל,דגנים כמה קלוריות צוי בפרוסה אני צריכה?
02/01/2008 | 22:02 | מאת: adi
שלום אפי, משהו עד 40 קלוריות. עדי
03/01/2008 | 01:35 | מאת: דן-1
עדי צודקת עדיף לחפש לחם פרוס עם 35-40 קלוריות לפרוסה בברכה
04/01/2008 | 10:13 | מאת: מוניקה קרן
רצוי לבחור לחם מקמח מלא (חיטה מלאה, שיפון, דגנים מלאים וכד'), בד"כ מכילים כ- 40 קלוריות בפרוסה. בברכה מוניקה קרן