שלום, אני זקוקה לעזרה לגבי ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני עם בעייה של בלוטת התריס, כל השנים האחרונות אני שומרת על תזונה ומשקל, יש חודשים בהם אני עולה בגלל מצבי מתח וחוסר תשומת לב לאוכל. אני עם בעיה בבלוטת התריס ולוקחת אלטרוקסין 50 מ" כל יום (כדור ביום) לכן בדיאטות רגילות של דיאטניות שמכילות כ 1000 קלוריות ביום אני בד"כ עולה במשקל. לכן הדיאטות בהן אני מצליחה לרדת במשקל הן 600 700 קלוריות ליום. לפני שלושה חודשים החלטתי לעשות דיאטה עם כדורים כי הרגשתי שאני לא מצליחה כבר לשמור על התזונה שאני זקוקה לה כדי לרדת במשקל. הלכתי לרופא פרטי שהביא לי כדורים שבאמת הורידו לי את החשק לאכול כמעט בכלל, וירדתי במשקל . אחרי חודש הרגשתי לא טוב, סחרחורות וכו'. אז הפסקתי מאז עליתי את המשקל שירדתי . ואני רוצה להתחיל מחדש. בגלל מצב נפשי כרגע אין לי את היכולת לעמוד בדיאטה של 600 700 קלוריות ללא "עזרה". אני רוצה להתחיל להשתמש בהודיה (hoodia liquid gels) ראיתי במרכיבים שיש גם soyabean , yellow beeswax, lecithin, gelatin, glycerin, caramel color, purified water השאלה שלי היא אם הרכבים מתאימים לעובדה שאני לוקחת אלטרוקסין ולבעית התת פעילות של הבלוטה שלי ובאמת יעזרו לי? כי לפי מה שהבנתי מנטורפט זה שסויה מאטה את הקצב של הבלוטה ... אני אשמח לקבל מידע ותשובה תודה רבה רוית בל
שלום רוית, תרשמי את הגובה והמשקל. זה יעזור לעזור לך. תעסקי גם בספורט. עדי
שלום רויטל, הבעיה שלך היא מאוד מורכבת, אך בכל מקרה אני לא חושבת שצריך לפתור אותה ( או שיכולה להפתר) ע"י כדורים כאלו או אחרים. לא ציינת בת כמה את. מה המשקל והגובה שלך? כמה קלוריות את צורכת בימים רגילים? או כשאת "לא שמה לב לאוכל"? לדעתי את צריכה לפנות לטיפול משולב, הכולל טיפול תזונתי, ע"י דיאטנית שתרכיב לך תפריט בהתאם למצבך האישי, בד"כ כדאי להמעיט בפחמימות אצל נשים עם תת פעילות של בלוטת התריס. כמו כן כדאי לשלב טיפול קוגנטיבי התהנהגותי, שיעזור לך להתמודד עם המצב הנפשי שאת מקשרת לאכילה. כל זה תוך מעקב רפואי (אם בלוטת התריס מאוזנת? האם את נוטלת תרופות נוספות?) במרפאתנו אנו משלבים בין תחומים אלו. את יכולה לגלוש לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן