צריכה עזרה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 12 ושוקלת הרבה למרות שלא רואים כי אני די גבוהה אני חושבת שהגורמים שלי להשמנה הם שגם הורי די שמנים וכמובן דברים מתוקים בעיקר שוקולדים ניסתי ללכת לדיאטנית אבלל זה לא עזר מה עליי לעשותת???
שלום מירי, 1. תרשמי כל מה שאת אוכלת. 2. ספורט!! 3. תעדיפי מוצרים הדלים בסוכר ובשומן על פני אלו העשירים בהם. 4. תשתי מים! 5. תביני שזה תהליך! 6. תרשמי את הגובה והמשקל שלך. כמה הערות להורים: 1. אל תציקו לילד שלכם בגלל המשקל שלו! גם כך העולם בחוץ הוא קשה אז לא צריך את הקושי בבית. 2. אם אחד מכם שמן אז הסיכוי של הילד לצאת שמן 50%. אם שניכם שמנים אז יופי! הסיכוי שלו לצאת שמן קופץ ל-80%!!!! וזה משתי סיבות: א. גנטית - לא ניתן לשנות. ב. הרגלים מהבית - מה לעשות, אתם לא יכולים לומר לילד "תאכל רק במטבח" בעוד שאתם אוכלים בסלון. זה לא עובד!!!! ילדים לומדים מחיקוי ואם אתם תיישמו את חוקי הבית הבריא עליכם ההורים, אז גם הם. 3. מי אמר שרק מטוגן טעים? סימו הרבה סלטים והקפידו על כמויות השמן. 4. תעסיקו את כל בני הבית בספורט! 5. אל תשימו על השולחן אוכל שמן מול עיני הילד ותגידו: "חמודי, זה לא בשבילך" זה קשה מאוד!!!!!!!!!!!!!! בהצלחה, עדי
שלום מירי, לא ציינת את גובהך ואת משקלך, ולכן איני יכולה לדעת האם את בעודף משקל (אם את גבוהה, אז יתכן מאוד שלמרות שאת שוקלת יותר מבנות כיתתך, אינך שמנה). בכל אופן כדאי מאוד לסגל לעצמך אורח חיים ותזונה בריאים, שימנעו ממך עודף משקל והשמנה בעתיד. באילו סיבות לא הצלחת עם הדיאטנית שפנית אליה? מה הפריע לך? אם תתארי לי קצת יותר את צורת האכילה שלך, אוכל להמליץ על שיפורים. בברכה מוניקה קרן