שאלה קשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שאלה קשה למוניקה משום שהיא באמת באמת תזונאית מצוינת: שאלתי:בדגים יש כספית ,דאוקסין ומה לא...אז החלטתי שכדורי אומגה 3 במקרה הזה הם יעילים השאלה ...כמה כדורים של 300 EPA 'DHA לקחת ביום. (שמעתי שמומלץ לקחת עשרה כדורים ביום, שהם 3 גרם ...זה רציני ?) תודה ערן
השוק מוצף בכמוסות אומגה 3. קח 2 כמוסות של חברת נוטרילייף ליום.המוצר נקרא:אומגה לייף. משקל כל כמוסה 1353 מ"ג אבל רק 1000 מ"ג זה השמן שאתה מחפש. מתוך 1000 מ"ג אלו הכמוסות ברכוז אומגה 3 הגבוה ביותר שאני מכיר לפי הפרוט הבא: EPA 388 מ"ג 213 DHA מ"ג 89 חומצות שומן אחרות מסוג אומגה מ"ג סה"כ 690 מ"ג אומגה 3 בריכוז של 69% אומנם היחס בין שתי החומצות הנ"ל אינו אופטימלי אבל הוא סביר. אלה כמוסות יקרות יותר מכל חברה אחרת שנותנת מחיר זול יותר אבל עם רכוז אומגה 3 נמוך בהרבה מ-69% לכל כמוסה. הערה:שאלתך מתייחסת לגבי אומגה 3 מהחי.יש לאותה חברה כמוסות גם מהצומח-זרעי פשתן זולות בהרבה מהנ"ל. תשובתי מתיחסת לאנשים בריאים ולא לילדים. יש מחקרים שמראים שאומגה 3 בכמות יומית גדולה יותר יכול להיטיב עם בעלי הפרעות דו קוטביות וכ"ו יום טוב לך והרבה הצלחה
שלום ערן, מה שקובע את מספר הכדורים שיש לקחת ביום, הם המטרה שלשמה אתה נוטל אומגה 3. למניעה כללית של הפחתת הסיכון למחלות לב 2 כדורים ביום (במינונים שציינת. ישנן חברות שהכדורים שלה מכילות מינונים גבוהים יותר) זה מצוין. להורדת טריגליצרידים, מומלץ להתחיל עם 4 כדורים ליום ולעלות. האמת היא שאין עוד הנחיות חד משמעיות לגבי המינון של נטילת אומגה 3 מתוספים, אלא רק לגבי אכילת דגים עצמם. בברכה מוניקה קרן