כדורי הרזייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי! שמעתי שיש כדורים להרזייה, רדוקטיל. משקלי הוא 73 וגובהי 1.64 האם כדאי לי לנסות את הכדורים! והאם יש להם תופעות לוואי חוץ מיובש ודפיקות לב מואצות?
היי, אני נגד שימוש בכדורים למטרות הרזיה. תרשמי לך מה את אוכלת ותעשי ספורט. עדי
שלום, רדוקטיל היא תרופת מרשם, על כן ניתנת רק בהמלצת רופא, בהתוויה של ירידה במשקל. תופעות הלוואי כוללות דופק מואץ, יובש בפה, עצירות, ערנות יתר ועוד. זו אינה תרופת פלא. יש לשלב אותה עם תכנית דיאטה מסודרת, הכוללת שינוי הרגלי אכילה, פעילות גופנית וכל מה שכרוך בירידה במשקל, אך היא מקלה על התהליך. ההתוויה היא לאנשים עם עודף משקל גדול משלך. ה-BMI שלך הוא 27, היא ניתנת לאנשים עם BMI מעל 30, או לאנשים עם עודף משקל שלך וגורמי סיכון נוספים, כמו יתר כולסטרול, סוכרת, היסטוריה משפחתית של מחלות לב וכד'. התיעצי עם הרופא המטפל שלך. בברכה מוניקה קרן