צריכה הכוונה לגבי דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/01/2008 | 00:27 | מאת: זבדה
שלום, אני בת 47 שוקלת 62 מתעמלת כ5פעמים בשבוע , עקב טניס אלבו לא מרימה משקולות רוב הפעילות שלי היא אירובית כשעה על האליפטיקל ברצוני לרדת כ5 קילו שאלתי כיצד לזרז את הירידה במשקל מה ההמלצה הקלורית ליום? מה לאכול לפני ואחרי אימון? האם פעילות אירובית ללא פעילות כח יעילה ? האם שעה ביום מספיקה כפעילות למטרת ירידה במשקל? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
23/01/2008 | 15:40 | מאת: =]
שלום לך , תהליך דיאטה הוא תהליך מורכב שלא לוקח שבוע שבועיים אלא חודשים ואף שנים . אם את רוצה לרדת ולשמור על המשקל לאורך זמן אז רצוי לרדת בשבוע כ- 0.5 - 1 קילוגרמים . רצוי להתחיל בפעילות אירובית כגון ריצה שחיה הליכה וכו' אם תתמידי במשך זמן ממושך את תתחילי לראות תוצאות . לפני הפעילות עלייך לאכול כך : שעתיים-שלוש לפני הפעילות עלייך לאכול את הארוחה הגדולה החייבת לכלול 2 מנות פחמימות,מנת חלבון,מנת שומן,המון ירקות,מים . כשעה וחצי לפני הפעילות עלייך לאכול משהו "קטן" כגון חטיף אנרגיה,פרי. לאחר הפעילות יש לך "שעה של חלון הזדמנויות" ועד שעה לאחר הפעילות עלייך לאכול את הארוחה הגדולה שתכלול חלבונים פחמימות וירקות ( ללא מנת שומן , רצוי לאכול ביום 2 מנות שומן בלבד )
23/01/2008 | 23:05 | מאת: adi
שלום זבדה, תרשמי לעצמך גם מה את אוכלת בנוסף למה שהאלמונית אמרה. עדי
24/01/2008 | 16:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום, כדי לרדת במשקל עלייך לאכול כ- 1200-1300 קלוריות ליום. ( זו הערכה גסה, כיוון שאין לי די נתונים לגבי כמה את אוכלת היום, במה את עוסקת, דיאטות שעשית בעבר וכד'). פעילות אירובית היא מצוינת לירידה במשקל. כמובן שתוספת של פעילות כוח עוזרת גם כן, אך את עושה יחסית הרבה פעילות כך שזה מצוין. כשלוש שעות לפני האימון צריך לאכול ארוחה מלאה הכוללת פחמימה (כמו לחם, דגנים, אורז וכד'), חלבונים (מוצרי חלב, בשר, ביצה), מעט שומנים והרבה ירקות. כחצי שעה לפני האימון כדאי לאכול פרי או יוגורט/ מעדן דיאט. בתום האימון צריך לאכול תוך שעה ארוחה מלאה ( כמו זו שלפני האימון). חשוב להקפיד לשתות מים במשך כל היום. במיוחד כשעה לפני האימון לשתות 2 כוסות מים. לשתות במהלך האימון, בכמויות קטנות כמה פעמים. ובתום האימון להשלים את הנוזלים שאבדו. בברכה מוניקה קרן