שאלה דחופה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/01/2008 | 19:36 | מאת: 12
אם אני יום יום בערך עושה הליכות והשבוע במקרה עשיתי רק יום ראשון הליכה של 50 דקות , ומיום ראשון עד היום לא עשיתי , ואכלתי עד 1500 קלוריות האם יש סיכוי שאני ישמין / יעלה את כל מה שהורדתי (אם הורדתי בכלל,כי אני לא רואה על עצמי תוצאות) ?
24/01/2008 | 16:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום, לא. התוצאות של עליה/ ירידה במשקל אינן מתרחשות במהירות שבה את מתארת. צריך להתמיד לאורך זמן בתזונה ופעילות גופנית ואז באות התוצאות. לפעמים יש יוצא מן הכלל וחורגים באי פעילות גופנית או שאוכלים קצת יותר ממה שתוכנן. אין דבר. חזרי לשיגרה כמה שיותר מהר והכל יהיה בסדר. בברכה מוניקה קרן