פתיתים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/01/2008 | 18:01 | מאת: יובלי
כוס פתיתים לא מבושלות שאליהם מוסיפים כוס וחצי מים. כמה קק"ל יש בתכולה שמתקבלת כאשר הפתיתים מוכנים? כנ"ל לגבי אורז לבן, אורז מלא וקינואה?
26/01/2008 | 20:43 | מאת: מוניקה קרן
בהנחה שמתקבלות בערך 2.5 כוסות פתיתים מוכנים, זה שווה לכ-400 קלוריות. כנ"ל לגבי הפחמימות האחרות. בברכה מוניקה קרן