מים והליכה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אם אתחיל לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום וללכת הרבה ברגל אבל אמשיך לאכול מה שאני אוכלת תמיד כמובן בגבול הטעם הטוב, אבל אותם מספר קלוריות, ארזה?
שלום שחר, קשה לדעת, אין נתונים מדוייקים אבל סביר להניח שכן. עדי
שלום שחר, באופן עקרוני כן, אך מאוד מאוד לאט. ההשפעה של הפעילות הגופנית על ההרזיה היא מעצימה כשהיא בנוסף לשינוי תזונתי וצמצום קלוריות. פעילות גופנית כשלעצמה, כמו הליכה, יכולה לבזבז משהו כמו 200-400 קלוריות ליום (תלוי במשקל, גיל, עצימות הפעילות ומשכה). בברכה מוניקה קרן
לעניות דעתי יש אופטימום לכמות המים היומית שכדאי להכניס לגוף. פרמטרים כמו:משקל,תנאי סביבה,משך הפעילות ועצימות הפעילות יש להזין למחשבון מים אשר מוצא את האופטימום לכמות המים היומית. אני בכלל לא בטוח שהכמות שהשואלת ציינה היא הכמות לצריכת נוזלים יומית מומלצת שלה- וזה כמובן חשוב לא פחות מתהליך ההרזיה. אגב ידוע גם שגם למחשבון מים יש מגבלות כי צריכת נוזלים יומית של אדם מושפעת ממשתנים נוספים כמו:סביבת מחיה,מחלות,גיל,עישון, צריכת קפאין ואלכוהול בברכה