פעילות גופנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני רוצה לדעת תוך כמה זמן של ביצוע פעילות גופנית רואים תוצאות כשאני אומרת תוצאות אני מתכוונת גם לשיפור הכושר הגופני וגם לירידה במשקל או חיטוב הגוף .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, זה מאוד תלוי במשקלך ההתחלתי, גיל, רמת כושר התחלתית, סוג הפעילות שאת עושה, העצימות ומשך הזמן. שיפור כושר גופני ניתן לראות תוך חודשיים בערך. לגבי ירידה במשקל, זה תלוי במיוחד במדדים שציינתי וכמובן בתפריט שאוכלים. בברכה מוניקה קרן
שאלה מצויינת אבל שכחת לשאול משהו יותר חשוב! נניח שרואים ירידה במשקל אחרי חודשיים.כמה זמן תתמידי להשאר בתוצאות? מעניין מה חושבת מוניקה המצויינת בנושא? בברכה