כמה קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בפילפל אדום בינוני-קטן? כמה קלוריות בתפוז בינוני? כמה קלוריות בפטרייה אחת (מהפשוטות הבאות בקופסת רשת כחולה)? תודה
פלפל בינוני-קטן =25 קלוריות תפוז = 60 קלוריות פטריה= משהו באמת סמלי, ב-100 גרם יש 19 קלוריות. כל פטריה שוקלת כ-10 גרם. בברכה מוניקה קרן