השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 10 שוקלת 50 אמא שלי מסדרת לי אוכל מזין ובריא ואני בכול זאת גונבת אוכל ואוכלת ביקרתי מםפר פעמים אצל תזונאית מה עושים?
לאה, חוקי בית בריא צריכים לכלול את כל הבית לא רק אותך. תגידי לאימא! עדי
שלום לאה, תזונה בריאה ומאוזנת היא חשובה מאוד לכולם, ובמיוחד לנערות בגילך, למען התפתחות תקינה ומניעת השמנה. אך היא לא הכל. נישמע שאת זקוקה לתמיכה נוספת. ראשית, האם את אוכלת מזון אחר משאר בני הבית? אם כן, זה מאוד קשה. עלייך להסביר לאמך, או לבקש מהדיאטנית שלך לעשות זאת, שכולם צריכים לאכול בריא ולא רק את. זה גם יקל עלייך. אם את עדיין מתקשה, נסי להצטרף לקבוצת ירידה במשקל המתאימה לבני גילך. שם תקבלי גם הכוונה תזונתית, בריאותית וגם תמיכה חברתית. בברכה מוניקה קרן