שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/01/2008 | 13:48 | מאת: ליאת
אני בת 15, שוקלת 60 בגובה 157 .כמה אני צריכה לשקול?
29/01/2008 | 19:00 | מאת: מוניקה קרן
מומלץ שתרדי 3-4 ק"ג לפחות. בברכה מוניקה קרן