קלגסן - מדללי דם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/01/2008 | 17:45 | מאת: צילצול
ביתי בת 17 שוקלת מעל למשקל הרצוי, היא נוטלת תרופה - זריקות מדללי דם מכיוון שי לה אנטיקרדיולפים מחלה הגורמת לקרשיות יתר. בקיצור היינו אצל נטרופאתית, נתנה לביתי הצעה לדיאטה מסוימת (לא שזה שינה הרבה מצורת האכילה הרגילה שלה), כיום ביתי במחסום נפשי , אינה יורדת במשקלה למרות שהולכת לחדר כושר ועושה את כל המאמצים כדי לרדת במשקל. לא הולך......... האם יש למישהו מכם ניסיון , או עיצה .. ב ב ק ש ה.
לקריאה נוספת והעמקה
30/01/2008 | 14:08 | מאת: adi
שלום צלצול, שהיא תרשום מה שהיא אוכלת. זה חשוב לנטורופטית. עדי
02/02/2008 | 20:53 | מאת: מוניקה קרן
שלום, נסו לפתור את מקור הבעיה. אם המקור הוא נפשי, נראה שטיפול קוגנטיבי התנהגותי יכול לעזור, או שלכל הפחות כדאי לעבור הערכה. (אפשר למצוא מידע לגבי אופי הטיפול באתר www.drlevy.co.il) לגבי העניין התזונתי - איני יודעת איזה תפריט נתנה הנטורופאטית. אם זה לא שונה מתזונתה הרגילה, היא באמת אינה יכולה לרדת במשקל. צריך לעשות איזשהו שינוי, כדי שיהיה שינוי כלפי מטה במשקל. (קלקסן אינו מפריע ואינו גורם מגביל מבחינת התזונה). בברכה מוניקה קרן