אומגה 3
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ד.נ. קראתי בניוזלטר החדש של אתר זה שפורסם לאחרונה מחקר שהשווה בין קבלת אומגה 3 מדגים לבין קבלתה בכמוסות. באיזה כתב עת ומתיי פורסם? תודה. אלי
אלי... אל תטריד את מנוחתה של מוניקה קרן...המצוינת...הנה המאמר http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/86/6/1621 תצליח אור
חפש את הספר בעברית של הוצאת מטר בנושא אומגה 3.המחבר ד"ר סטרול. לצורך קבלת צריכה יומית ממולצת של אומגה 3 לאדם בריא לא תוכל לאכול רק דגי סלמון\טונה\סרדינים העשירים באומגה 3.כמו כן דגים מכילים גם כספית שאינה טובה לגוף בכמות גדולה. מסקנה לעניות דעתי: כדאי לקחת כמוסות אומגה 3בריכוז 69% לצורך העשרת המח באומגה 3. בברכה
אור שלום, תודה רבה על הקישור שציינת. כתוב בו שדי בכמוסה אחת עד שתיים בשבוע (של שמן דגים) כדי לספק את כמות חומצות השומן הנדרשת (כפי שהיא מסופקת ע"י אכילת 2 מנות דגים בשבוע). האם זוהי באמת ובמדויק משמעות הממצאים? ,תודה. אלי