בייגלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש בביגלה? לא החטיף, כזה עם שומשום. וכמה גרם שוקל אחד שלם? אשמח לתשובה מהירה, תודה.
1 גרם בייגלה שווה 3.8 קלוריות בערך 1 גרם לחם קל שווה 2.0 קלוריות בערך מסקנה: הזהר מאכילת בייגלה (כעך בעברית) אם אתה בדיאטת רזון. בברכה
שלום בר, בביגלה עם שומשום יש להערכתי כ- 300-380 קלוריות (שווה ערך ל-4-5 פרוסות לחם). בברכה מוניקה קרן